Suttit och pratat

Måndag och ny vecka. Simon har sovit jättebra inatt och bara vaknat vid tre-tiden för att äta, och sedan sovit till sju. Jag, å andra sidan, är trött då jag gick och lade mig alldeles för sent igår kväll och har bara fått några timmars sammanhängande sömn. Jag får skylla mig själv, men jag hann fixa med tvätten samt märka kläder till Elias, vilket var prioriterat.

Nu på morgonen har gubbsingen och jag suttit och pratat om ALS. Eller, var det ADSL eller LSD....??? Nejdå. F'låt. Man ska inte skämta om sådant. Men, ALS måste vara en av de mest hemska sjukdomar som man kan få och jag ska nog ta och läsa Ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist igen. Har för mig att det är en jättebra bok. Anledningen till diskussionen var att jag, sedan jag väntade Elias, har haft svårt för att skriva för hand längre stunder, brodera, sy, mata småkillarna, knyta knutar etc då handen domnar bort. Sent igår kväll, högst troligen på grund av trötthet, tappade jag även fjärrkontrollen när jag satt och tittade på TV. Känns lite läskigt, och speciellt det att inte veta vad allt det beror på. Jag hoppas att det inte är någonting jättehemskt, och det där med fjärrkontrollen var som sagt nog trötthet. Barnmorskan trodde, då jag väntade Elias, att det kunder vara karpaltunnelsyndrom, vilket heller inte känns kul då det är vanligt med operation om det inte blir bättre. Hursom, jag får avvakta och se hur det utvecklas. Och mamma, du behöver inte bli orolig nu.   ;)

Nu snart ska Simon och jag åka in till ICA Maxi för att handla mat. Efter lunch blir det utvecklingssamtal på dagis, vilket ska bli spännade. Ha en bra måndag!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Lilla My

Den boken har jag, så vill du låna den någon gång så får du det, en gripande bok, tårana föll på kinden antal gånger. Annars, ta det lungt och ha det bra. Kramisar.

2011-12-05 @ 10:53:52
Postat av: susanne

har också problem med att ena handen domnar bort, speciellt när jag sover. Mamma har alltid haft problem med detta och hon fick tips om ett handledsstöd man kunde köpa och jag har testat och det funkar. Hoppas dina problem är övergående, mina kommer och går ibland när det bra för att sedan bli lite sämre igen.

2011-12-05 @ 19:41:16

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!