Bullar




Här hemma har det bakats bullar för fulla muggar under eftermiddagen. Mitt i allt tog vaniljsockret slut så det blev en plåt med kanelbullar också, men annars är favoriten här hemma helt klart vaniljbullar. En påse tar vi med oss till lucia-firandet på dagis imorgon, och resten kommer vi att mumsa på här hemma.

Det är inte lätt att äta LCHF under december månad, och jag har givit upp helt totalt. Det får bli nya tag efter julen, och ska jag vara riktigt ärlig så ser jag fram emot det. Usch och fy så jag har gått upp i vikt den senaste tiden, och att äta HCHF är verkligen ingen höjdare. Jag hade tänkt åka förbi på jobbet imorgon för att kika på luciatåget även där, men det lockar inte alls att visa upp mig då jag troligtvis har gått upp alla kilon som jag gick upp när vi väntade Simon. Denna gång har jag dock ingen bebis i magen..... bara en massa bullar, pepparkaksdeg, lussekatter, godis, julmust, pepparkaksdeg, och sa jag pepparkaksdeg...? Suck.... måste på allvar leta reda på den största tunikan jag har och försöka gömma mig i den. Tur att det är mörkt i salen när man firar lucia, jag kanske klarar mig i alla fall imorgon.  

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!