Jag förlorade

Trött och virrig som jag är råkade jag radera ett inlägg som jag skrivit tidigare, ifall det var någon som hann läsa och nu reagerat på att den inte är kvar. Det är inte alltid lätt att klicka på rätt tangenter och knappar... 

Hursom, jag konstaterade tidigare att jag förlorade. Vid kvart i fem vann tröttheten idag och jag orkade inte med någonting alls. Tanken var att vi i vår familj skulle mysshoppa lite på CityGross, men istället lämnade jag småkillarna hos gubbsingen och åkte hem och sov. Efter ha sovit i 40min och nu ätit en massa gott (men så jätteonyttigt) har jag i alla fall återhämtat mig lite, och nu är det åter dags att ta kvällen. Jag hoppas verkligen att småkillarna sover bra inatt så att jag också får sova.

Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!