Så trött på.......

En ny morgon. Det är mörkt ute och humöret är inte alls på topp. Jag är så trött, så trött på gnäll, på tjat, på att försöka göra allting själv, på att be om hjälp men inte få det, på att försöka få ihop allting innan jul, på att bli arg, på att bli ledsen. Trött. Vart tog den här lycko- och myskänslan, som jag hade igår på dagis, vägen????? Suck..... Varning för ett gnällinlägg. Skulle ha stått längst upp i inlägget, men nu orkar jag inte ens ändra det. Jag ska lyssna vidare på gnäll, på tjat, försöka göra det som ska göras, vara trött etc etc etc. Hoppas ni får en bra onsdag!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!