Räddningen

Det blev svärmor som blev räddningen idag då hon lånade ut sitt strykjärn till mig. Tack, snälla!

Annars har kvällen gått ut på att med jämna mellanrum springa upp till Simon då han inte kan komma till ro och sova. På båda småkillarna rinner näsan, och för stackars Simon som inte vet hur han ska hantera det blir det givetvis jobbigt. Han tycker heller inte om när man torkar näsan på honom, och blir jätteledsen varje gång. För att förhoppningsvis underlätta i alla fall lite för honom har vi placerat ut sovpuckar (heter det så?) under sängens huvuddel, så jag håller tummarna för att det i alla fall blir några timmars sömn inatt.

Jag, ja jag ska också gå och lägga mig. Ikväll har vi lagat iordning julskinkan, vilket alltid tar tid, och jag ser verkligen fram emot lite julbord här hemma imorgon. Ska bli gott.   :)

Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!