Pysselkvällen på ÖppnaFörskolan

Har just kommit hem från Pysselkvällen på ÖppnaFörskolan och åh så skönt det var att komma iväg på lite eget. Det blev lite enkelt julbord, julklappsutdelning, tomtemålning och en hel del skratt. Det är inte det enklaste att måla en tomte, men han blev helt ok efter många om och men. Min lilla tomte måste dock torka under natten (då jag kladdade på så himla mycket med färg) och får flytta hem imorgon istället. 


 
Mallen och inspirationen......


 
ett tomt oskrivet blad.....


 
färgerna (som var riktigt bra att måla med).....



de pysslande mammorna......



resultatet: min egen lilla tomte på mitt egna lilla vis.   :)

 

Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!