Puckon!

Puckon! Hur kan man vara så dum så att man sätter fast registreringsskylten på en bil med dubbelhäftande tejp????? För, inte kan det vara så de gör nu för tiden????? Regskylten på Picasson ramlade igår kväll av, som tur var hemma på gården, när gubbsingen hämtade kassar ur bilen. Sedan glömde han i och för sig att berätta det för mig, och jag upptäckte det nu först när jag skjutsade Elias till dagis. Dubbelhäftande tejp har inte någon större chans att klara sig när det blir blött, slaskigt och kallt. Puckon!

Så, nu ska jag ringa till bilhandlaren och höra hur de egentligen tänkte och när de kan fixa min regskylt. Sedan blir det nog en tur till stan. Hoppas verkligen att jag inte hamnar i en poliskontroll eller får en polisbil efter mig, vore inte alls kul att få böter nu i juletider på grund av någonting som jag faktiskt inte är ansvarig för och är på väg att åtgärda. Puckon!



Så, nu har jag skällt färdigt.   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!