En ny dag igen

Då är det en ny dag igen. Imorse hade jag jättesvårt att vakna till liv då både Elias och Simon har haft en orolig natt. Lägg dessutom till att jag åter gick och lade mig sent så blir resultatet inget vidare. Imorgon kväll ska gubbsingen iväg på jobbmiddag och min plan är att jag då istället ska ta en tidig kväll och försöka sova ut. Får se hur det går, men det är som sagt planen.

Idag är vi hemma Simon och jag på förmiddagen. Jag ska försöka sortera, vika och stryka undan all tvätt som ligger på strykbrädan, men vi får se vad Simon säger om det eller om han anser att vi ska leka och hoppa istället. Efter lunch är det sedan dags för en tur till BVC och eftermiddagen räknar jag med blir gnällig och mammig då Simon ska få sin 6månaders-spruta. Stackarn.

Nu, kaffe! Ha en bra tisdag!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!