Julstrumpor

Då har jag pysslat färdigt för ikväll och kusin Oskars, min käre gudsons, julstrumpa är klar. Min bror skattade lite åt mig och mamma, där jag satt vid matbordet och pysslade med julstrumpan medan mamma pysslade med sitt vid köksbänken, och undrade om vi var släkt. Lite kul att både min kära mamma och jag tycker om att pyssla, och jag gillar helt klart att jag fått just pysslandet från henne.   :)

Hursom, nu har Elias och Oskars julstrumpor hamnat hos tomten och imorgon får vi se om någon tomtenisse kan slinka ner en liten julklapp i dem. Förra årets julstrumpor som jag gjorde var fina, och det är årets också trots att de är enkla. Jag är nöjd.    :)






Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!