Jag och småkillarna har tassat upp.....

Jag och småkillarna har tassat upp och påbörjat dagen lite smått. Jag tycker att det är svårt att vakna på morgnarna nu för tiden då det är så mörkt ute, man har ingen aning alls om hur mycket klockan är. Imorse tyckte Simon att det var dags att byta på honom, och jag var inställd på att göra det, men även inställd på att inte väcka honom helt fullt ut utan försöka krypa ner i sängen sedan och fortsätta sova lite till. När jag kikade på klockan visade den dock att hon redan var 07.45. Redan morgon. Så, istället gick vi ner och i samma veva vaknade även Elias.

Igår kväll satt jag uppkrupen i fåtöljen och tittade på Kärlek på menyn som jag har tänkt se jättelänge. Verkligen en typisk romantisk-komedi och hade jag bara gått och lagt mig direkt när den slutat hade allting varit bra. Dum som jag var satt jag dock kvar en liten stund framför TVn och hann se inledningen på nästkommande film, en thriller, och sedan var det kört. Inte somnade jag förrän gubbsingen kom hem, utan låg och lyssnade på alla ljud i huset och utanför. Jag kom fram till, där jag låg i sängen på helspänn, att jag måste skaffa en barnvakt nästa gång gubbsingen ska vara hemifrån på kvällen. Eller, en ami-vakt. Det vore bra. Då kanske jag kan somna i lugn och ro.

Men, nu är det morgonmys med småkillarna som gäller, samt en kaffe för att vakna till. Ha en skön söndag!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!