Ibland är det bra skönt att.....

Ibland är det bra skönt att bara sitta och åka bil, och ikväll var det nog precis det jag orkade med. Vi kom i eftermiddags på att vi hade några ärenden inne i stan som vi var tvungna att fixa idag, gubbsingen och jag, och det har vi ägnat eftermiddagen och kvällen åt.

Småkillarna sover nu, gubbsingen jobbar vid datorn, och jag ska småplocka lite innan jag går och lägger mig. En vanlig kväll hos oss alltså.    ;)   Jag är ofta trött, eller nästan jämt trött. Men, det är inte ofta jag är trött så att ögonlocken faller ner och så är det nu, så det är nog bäst att ta kvällen så snart som möjligt.

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!