Håller på att bli sjuk

Usch och fy. Jag håller på att bli sjuk; näsan har börjat rinna, jag känner mig allmänt tung i huvudet, halsen kliar och något som liknar rethosta har dykt upp. (Simon blir förskräckt varje gång jag hostar.) Suck. Jag varken vill, har tid eller lust med att bli sjuk. Förhoppningsvis är det samma förkyldning som småkillarna hade innan jul, bara det att den inte har hunnit bryta ut hos mig förrän nu. Inte alls roligt om småkillarna också snart blir sjuka, vi som eventuellt ska på roadtrip nästa vecka. Suck......

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!