Bara två dagar kvar.....

Bara två dagar kvar till julafton. Här hemma ska vi idag packa och förbereda det sista så att vi sedan kan åka iväg och bara ta det lugnt under julhelgen. Åh, så jag ser fram emot det. Dock är jag trött idag då det blev lite tomtande inatt, som vanligt, men sedan har även min högerarm värkt nästan hela natten vilket inte alls varit skönt. Gillar inte alls att handen, och inatt armen, domnar bort.

Nu ska vi ta tag i dagen här hemma. Det ska som sagt packas, plockas, slås in julklappar, levereras julklappar och annat smått och gott. Men, jag börjar med en kopp kaffe.

Ha en bra torsdag!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!