Årets julskinka inhandlad

Då är årets julskinka inhandlad, tillsammans med senap, sill, rödbetssallad, hovmästarsås, julmust och annat som kan stå i kylskåpet i några dagar utan att bli dåligt. Känns skönt att få bocka av även den punkten från To-do-listan. (Ett himla tjat om den där listan, jag vet, men den är lång och allt som blir färdigt underlättar.) På söndag ska vi fira lite jul, samt på måndag, så det är på tiden att börja förbereda nu.

Ibland kommer ICA Maxi med erbjudanden jag inte kan motstå, och idag kunde jag inte låta bli att köpa Bamse - Jul på kullarna för 29:-. Elias gillar Bamse och jag tycker om att läsa julberättelser, så denna kombo blir perfekt för den pengen.    :)


Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!