Urk.....

Urk.... Idag är jag trött. Så trött så trött. Helt klart tröttast utav oss här hemma. Elias, den rackarn, har mest energi och springer runt runt och ut och in på altanen för att titta på gräsklipparen som är ute på morgonbete. Jag, ja jag har fått i mig frukost nu och sitter med första koppen kaffe, och hoppas på att piggna till så att jag kommer igång och orkar med någonting idag. Planen för dagen är att packa då vi ska åka ner till mina föräldrar över helgen. Solen skiner så jag hoppas vi kommer ut lite också. Men, först kaffe, sedan dusch, och kanske vaknar jag till efter det.  :)  


Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!