Tyst.

Äntligen tyst i huset, bara gubbsingen och jag är vakna nu. Tidigare ikväll lyckades jag få Simon att somna, efter att han skrikit en stund på grund av trötthet. Han blev nöjd när han fick gosa in sig nära nära mig i sängen. Det tar på krafterna att vyssja och trösta, men när han väl somnar är det mysigt att ligga och titta på honom. Lyckan var dock inte alls långvarig då Elias, lycklig efter att ha fått duscha med sin pappa, kom ut ur badrummet tjoandes och väckte givetvis sin lillebror. Simon, inte alls glad över att bli väckt, satte i sin tur igång att skrika och skrika och skrika och skrika och skrika. Det tog en bra stund innan vi lyckades lugna Simon, och det slutade med att han åter gosade in sig nära nära mig och somnade i min famn.

Nu är jag helt slut efter allt skrik och ska bara njuta av tystnaden och lugnet innan det är dags att gå och lägga sig. Borde kanske se färdigt den där filmen också..... vi får se.  

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!