The Tourist.

hihihiihii.... Jag kan mina Hollywood-filmer, jag. Innan jag hade sett slutet på filmen igår hade jag förslag på två alternativa slut. Jag hade rätt.   :) 

Vi har nu sett The Tourist, och det var faktiskt en bra Hollywood-film. Bra handling, lite smårolig och två bra skådespelare. Jag gillar Johnny Depp skarpt, och gör man det är denna film värd att ses. Jag tyckte nog att även att Jack Sparrow lös igenom någon gång under filmen, vilket gjorde det hela lite roligare. En helt klart bra film att se och slappa till.  




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!