Idag har vi fortsatt.....

Idag har vi fortsatt pyssla (därav har jag inte ens hunnit skriva här). Vi har fortsatt rensa ur skåp, åkt iväg med en kasse full med saker till loppis, fyllt en kasse som ska till tippen, samt även hittat nästan hela köksbänken. Kaffehörnan är i alla fall framme. Det är så skönt när det blir resultat, och att få köket i ordning känns riktigt bra. Hur har vi egentligen lyckats stöka till det så här???? Antar att faran ligger i att en gång börja lämna något, som inte ska vara där, på köksbänken/bordet, och till slut tänker man inte ens på att man lägger saker där eftersom det redan är fullt med annat? Jag vet att jag måste skärpa till mig på den punkten!


Nu har i alla fall gubbsingen och Elias åkt iväg till hangaren och jag ska fortsätta plocka och sortera med mitt som ligger lite här och där. Nu dock kallar Simon som inte längre vill umgås och prata med Pingu.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!