Idag går det långsamt.....

Idag går det långsamt här. Ska inte gå in på några detaljer, men kan konstatera att gårdagskvällen inte avslutades vidare trevligt utan istället ramlade jag och for in i dörrkarmen med huvudet först. Rackarns så ont jag hade, och idag känner jag fortfarande av att jag har ett huvud. (Vilket i och för sig kanske är bra?!?!?!)

Så, vi fortsätter att ta det lugnt här hos mina föräldrar, och om vädret är lite bättre går vi ut och leker i eftermiddag så snart Elias vaknar. Idag har även han varit trött, store lille kille.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!