Fånigt!

Det här är fånigt! Jag är mammaledig och borde ha all tid i världen, men jag är stressad. Idag ska vi åter till dagis så att Elias får leka lite mer med sina kompisar där, och vi ska vara där om en timma. Så, jag har slängt i mig frukost, nu ska jag försöka slänga i Elias hans frukost, sedan ta en dusch, klä på mig, klä på båda killarna, ge Simon en andra frukost, och slutligen plocka ihop vagn och allt som ska med idag, samt ta en promenad till dagis. Jag hade räknat med att vakna vid sju-tiden, och att Simon skulle väcka mig. Se hur det går när killarna sover till åtta. Inte alls bra. Eller.... jo det är det..... men inte när man har en tid att passa.   ;)

Ha en bra dag!!!
Bye Bye!  

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!