En trevlig överraskning.

Fick härom dagen en trevlig överraskning när jag öppnade brevet med lönespecifikationen i. Var idag tvungen att ringa och höra att det verkligen stämde att jag skulle få ut så mycket som jag får, och allt är precis som det ska. Tydligen får alla anställda i kommunen en engångssumma föräldrapengar om man har varit anställd i mer än två år, och det har jag nu. När jag gick hem med Elias fick jag inga pengar då jag endast varit anställd i ett år, så detta blev en väldigt trevlig surprise.   :)

Nu har jag under dagen försökt få tag i Skatteverket, och det är nästintill omöjligt såvida man inte har tid att sitta i telefonkö. Nästan 15minuter tar det att komma fram. Flera gånger under dagen har jag lagt på då det varit sådan lång väntetid. Men, nu så. Nu har jag plats 13  och det är dags att prata snart. Äntligen. Tyvärr kommer en stor summa av föräldrapengarna försvinna till skatten, men men... inte mycket att göra.  

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!