Då har vi tagit en......

Då har vi tagit en förmiddagspromenad igen och jag är helt slut. Igen. Huvudsaken är dock den att jag, och småkillarna givetvis, kommer ut i friska luften, och att jag sedan får lite träning är bara ett plus. Men ojojoj vilken dålig kondition jag har nu, jämfört med några år sedan. Måste bli ändring på den punkten. Mysigt är dock att gå runt i kvarteren och se när folk höststädar i trädgårdarna, och att njuta av naturen.   :)  

Promenaden kombinerades även med ett stopp på lekplatsen så att även Elias fick röra på sig, sedan spurtade vi hem sista biten. Simon sover fortfarande ute i vagnen och har det hur skönt som helst.










Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!