Åh, så sugen jag har varit på.....

Åh, så sugen jag har varit på godis ikväll! I mataffären gick jag länge länge och sneglade på godishyllan och kunde helt klart tänka mig först köpa och sedan moffa i mig en påse lösgodis. Men, jag kämpade mig förbi gången med godis och har sedan ätit bra till middag och moffar nu istället cashewnötter. Något bättre än godis. Antar att det är kolhydratbrist som gör att godissuget kommer, även om jag inte alls ätit strikt de senaste två veckorna. Nu dock ska det bli bra mat och träning hela hösten!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!