Imorse tog jag mig....

Imorse tog jag mig iväg till jobbet, och gubbsingen lämnade av Elias på dagis innan han for vidare på sitt. Det har med andra ord varit en vanlig fredag hos oss, dock med fortsatta inslag av hosta etc. På jobbet hade jag även svårt att koncentrera mig då jag har så mycket att ta igen, och vet inte alls var jag ska börja. Suck.... Hur var det här med extratimmar på en dag, eller en extra dag på en vecka. Gick det att ordna???

Snart kommer gubbsingen hem och i kväll blir det bara middag och lugn kväll i soffan. Jag hade gärna åkt hem till mina föräldrar och vilat upp mig, och då Elias saknar dem jättemycket hade det varit perfekt. Men, vill inte alls smitta dem med denna förkylning - så vi blir bara hemma i helgen. Får se vad vi hittar på, och om vädret är på vår sida.

Nu, gos med lille killen.   :)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!