Underbara påsklov.

Idag vaknade jag till klockan åtta, konstaterade att det är måndag, att jag i vanliga fall hade varit på jobbet redan, men att jag nu åter fick krypa ner i sängen och somna om. Underbara påsklov, säger jag bara!  :)

Efter en sovmorgon har vi, i vår lilla familj, nu tagit oss morgonkaffe på altanen, packat ihop våra saker och ska åka hemåt igen. När Elias vaknade imorse var han nästan direkt på väg ner till sin mormor och morfar för att leka, och blev lite smått besviken när vi berättade att de hade åkt iväg och jobbat. Nu däremot, när jag lovat honom att vi ska åka hit igen om några dagar, och då förhoppningsvis även träffa kusin Oskar här, är han nöjd igen. Han gillar att vara här, hos sin mormor och morfar, och det är bra.   :)

Så, nu far vi hemåt igen och idag tar vi dagen som den kommer och har inte alls bråttom någonstans. Vi har påsklov!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!