Snart erkänna mig besegrad.

Jag ska nog snart erkänna mig besegrad. Och, gulliga Maddi på jobbet har nog rätt i att jag bör gå hem och bara ta det lugnt tills vårt andra lilla knyte kommer. Jag är så trött så trött efter arbetsdagarna nu så det finns inte. Dessutom har jag börjat känna av halsont, och näsan har börjat rinna lite smått, igen.

Så, nu tackar jag för mig och tar kvällen. Jag orkar inte något mer. Har jättemycket att göra, men det får bli imorgon eller en annan dag istället. Jag har bara tre dagar kvar att jobba denna vecka, så jag ska försöka orka med dem och de får gå på stålvilja om inte annat. Det är planen. Jag får se imorgon hur jag känner då.

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!