Sista arbetsdagen på väldigt........

Då är den här, sista arbetsdagen på väldigt väldigt länge. Igår sade min klassföreståndarkollega att det inte är någon kort semester jag ska på, utan snarare på en väldigt lååång segling jorden runt, i en eka. Och jaaa.... det är en ganska bra liknelse. Åh, vad jag kommer att sakna mina två rumskollegor, alla skratt och alla tokigheter!   ;)

Idag har jag några lektioner som jag ska hoppa in på, och sedan ska jag försöka hinna med att bli färdig med allt plock. Om jag inte blir det, ja då får jag lämna över allt som det är istället. Jag får sänka kraven på mig själv.

Några timmar kvar, sedan går jag hem. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!