Näst sista arbetsveckan.

Det är åter måndag och jag går in på min näst sista arbetsvecka. Känns jättekonstigt!!!!!!! Vad ska jag sedan göra hemma i en månad??? Visserligen har vi ett påsklov som kommer snart, men sedan då? Och om detta lilla knyte inte alls vill vara lika punktlig som Elias var (han kom på dagen då han var planerad), utan dröjer i en-två veckor till!?! Åter igen - känns jättekonstigt!!!!!!!

Idag är det i alla fall en vanlig måndag på jobbet med ämneskonferens först och sedan lektioner. Ska försöka börja städa lite smått i klassrummet så att inte mina saker ligger kvar och skräpar, så att min vikarie kan flytta in med sitt. På svenskan skriver mina elever rent sina sagor för fullt och det börjar så smått bli dags att läsa upp dem också. Det finns en hel del att göra idag, så dags att ta tag i dagen.   :)

Ha en bra måndag! Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!