Näst sista arbetsdagen.

Då är det torsdag morgon, näst sista arbetsdagen och idag måste jag verkligen hinna med att få undan allt på mitt skrivbord. Min stackars efterträdare har denna vecka levt på stående fot i ett kaos, och det ska nog bli skönt för henne att få en ordentlig arbetsplats att flytta in i och få upp sina egna saker.

Idag ska även lilla bilen in på felsökning och jag hoppas att killarna på Bilservicehuset kommer på vad det är för fel. Och, att det inte kommer att kosta skjortan. Under hela påskhelgen fungerade bilen precis som den skulle, ingen servo krånglade alls, och jag var jätteglad. Nu, i tisdags när det åter var en tidig morgon för bilen och mig, protesterade servon igen som den gjort tidigare. Jag undrar jag om den heller inte tycker om tidiga kalla morgonar, och längtar till sommaren och min mammaledighet den också.  :)

Nu fixa det sista och sedan jobbet. Idag hoppar jag in och har lite spanska också. Kul!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!