Mysigt avslut.






Idag blev det ett mysigt avslut på detta år med min klass. Min klassföreståndarkollega och Maddi överraskade sista halvtimman med lite fika, blommor och ett jätteägg, vilket jag blev jätteglad för. När jag hemma visade gubbsingen vad jag hade fått skrattade han lite och konstaterade att de känner mig och vet vad jag tycker om.   ;)   Kommer att sakna alla, speciellt mina närmaste kollegor, jättemycket!

Jag fick även tre rosor under veckan, så någonting rätt har jag gjort under året. Bye!


Kommentarer
Postat av: Maddi

Åh vad jag kommer sakna dig!! Det kommer inte bli samma sak utan dig! Du är stor anledning till att jag trivs så bra på jobbet! Med det sagt så hoppas jag ändå att du får en underbar tid hemma med bebisen! Njut!

2011-04-15 @ 17:15:47
URL: http://hokori-fallenangel.blogspot.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!