Faktiskt riktigt roligt på jobbet.

Är hemma med mina killar efter en arbetsdag igen. Idag var det faktiskt riktigt roligt på jobbet, och jag är så stolt över mina elever som bjuder på sig själva, som ställer upp på alla uppdrag och som gör det bra. Idag har det dansats en del (och hade jag orkat hade jag själv varit med), det har sjungits, och sedan har klassen börjat göra en tavla som jag tror blir riktigt bra. Dessutom har jag fått en ros, som jag blev jätteglad för. Bilder kommer, troligtvis imorgon eller fredag.

Nu ska vi grilla här hemma, sedan ska Elias och jag spendera kvällen ihop då gubbsingen ska på klubbmöte på flygklubben.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!