En bra dag på jobbet.

Idag har det varit en bra dag på jobbet. Jag har äntligen äntligen hunnit ta igen en massa pappersarbete som jag har legat efter med i flera veckor. Så jätteskönt. Kan dock tänka mig att en del arbetskamrater tycker att det är lite väl lyxigt att jag går där och donar med mitt utan att ha lektioner, medan de som vanligt ska hinna med allt vad planeringar, lektioner, för- och efterarbeten heter. Och, visst jag förstår dem, men samtidigt tänker jag unna mig just den lyxen för hur det än är så tar mitt pappersarbete också på krafterna och jag utför ändå ett jobb. Idag har jag dock hunnit med det mest akuta pappersarbetet, så skulle någon vara sjuk imorgon hoppar jag gärna in som vikarie. 

Här hemma har vi tagit det lugnt efter jobb och dagis idag. Elias har ej kläckt ur sig fula ord under dagen vilket är bra (jag frågade lite försiktigt på dagis när jag hämtade), och jag hoppas att han har glömt bort dem helt och hållet. Däremot sade han de mest underbara orden när han skulle gosa mellan gubbsingen och mig i sängen ikväll: 'ja älskar dig, mamma pappa'. Åh, så underbart mysigt det är att höra orden. Måste nästan skaffa mig en diktafon och spela in honom.  ;)

Nu lite TV och rättning innan det är dags att sova.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!