Det är äntligen......

Det är äntligen torsdag och sent ikväll kommer gubbsingen hem. Trots att jag gick och lade mig tillsammans med Elias igår kväll är jag trött idag, och jag antar att det beror på en tuff och intensiv vecka, samt tråkigt väder idag. Det värsta är att det just är torsdag idag; det innebär en arbetsdag fram till fem, sedan hämta Elias vid halv sex-tiden och hem för att ta tag i middag och bad ikväll. Gissar att jag kommer att somna vid åtta-tiden idag igen, men vad gör man!?!?

Just nu ligger vår lille kille och sover uppe, så det är dags att gå och väcka honom alldeles straxt. Igår, när jag lämnat av honom på dagis, kände jag mig jättehemsk då jag på morgonen hade försökt få honom att skynda sig, blivit irriterad och konstant sagt åt honom att inte försöka mysa med mig på morgonen då jag inte har tid och mina lektioner börjar klockan åtta. Hur ska en liten två-årig kille veta vad ordet "skynda" betyder? Och, hur orättvist är det inte med en mamma som är stressad och inte tar sig tid på morgonen till mys och gos när en liten behöver det??? Det är därför jag avskyr att lämna på dagis i början av veckan då lektionerna börjar så tidigt.

Idag däremot, har jag sovmorgon/planeringstid, vilket innebär att jag har all tid i världen för lille killen. Så, nu ska här gosas och mysas, vare sig Elias vill eller inte.   ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!