Årets första cykeltur.

Idag har vi tagit årets första cykeltur, Elias och jag. Tanken var att vi skulle cykla bort till några kompisar och ta en välförtjänt vätskepaus där, men de var inte hemma så vi styrde om rutten till lekparken istället. Elias var nog lika nöjd med det och åkte rutschkana, åkte traktor, samlade stenar och sprang runt runt. Väl här hemma har jag nu tagit igen mig en stund i soffan - det är tungt att cykla!!! Och, jag känner mig som en nybörjare varje år innan jag kommer på snitsen till slut. Extra spännande är det med en liten kille därbak, för då vill man verkligen inte ramla.




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!