Allting äntligen som det ska.

Fredag, och nu är allting äntligen som det ska igen; jag är pigg, solen skiner ute och både mina killar ligger och sover uppe. Ska kanske rätta mig lite: Elias ligger i min säng och försöker somna om. Han är jättelycklig och uppspelt då han nyss (när han kom tassande för att fortsätta sova hos mig) upptäckte att pappa kommit hem under natten, och har inte riktigt ro till att somna. Men, han försöker ändå, och jag hoppas att det lyckas annars blir det en lååång förmiddag för hans del.

Jag ska snart ta mig iväg till jobbet, som vanligt, och idag blir det två lektioner med prov. För en vecka sedan hade jag smått panik när jag tänkte på allt jag måste hinna med innan jag går hem, men på något konstigt sätt har den där paniken försvunnit. Detta har varit sista veckan med vanliga lektioner, så det jag inte hinner få till nu det hinner jag helt enkelt inte få till. Men, jorden går inte under för det, eleverna lider heller inte av det, och min vikarie kommer faktiskt inte heller lida av det heller. Så, varför stressa!?! Det är bara min ambition och vilja som får sig en törn, och det får jag ta.   ;)

Ha en bra fredag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!