Veckorna springer ifrån mig.

Det är torsdag idag. Jösses vad veckorna springer ifrån mig! Jag har nog inte alls hunnit med jag hade tänkt denna vecka, så denna dag får åter gå i 120. Hoppas jag orkar bara.

Ska snart åka in till jobbet, men måste stanna till på Citroën och be dem byta lampa fram på bilen på vägen in. När bilen var inne på service hade ena lampan gått och den fixade de. Nu, några veckor senare gick den andra lampan, så det blir till att åka in igen. Egentligen borde man ta lampor och annat som slits och byta och underhålla på samma gång så att det håller. Jag tycker att det ofta händer att lampor går sönder med bara några veckors mellanrum, oavsett om det är bilen, fönsterlampor, vägglampor etc.

Så, nu fixa till det sista och sedan iväg till stan.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!