Världens bästa mamma!

Det är inte jag som bär den titeln. En dag hoppas jag dock att Elias kommer att tycka att han har världens bästa mamma, och det finns kanske lite hopp då jag har en riktigt bra förebild.

Min mamma är världens bästa mamma, och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. När jag hamnar i situationer där jag inte vet hur jag ska göra, då kan jag alltid fråga mamma om råd. När jag hamnar i situationer där jag/vi behöver hjälp, så ställer mamma alltid upp. Hon tar sig alltid tid för mig, när som jag behöver det. Och, hon ger alltid kloka råd, även om det inte alltid är de råd jag är ute efter.

Imorgon har 6orna på skolan föräldramöte, och det krockar precis med Elias kvällsmål och sovtid. Då inte gubbsingen är hemma, eller farmor, så har jag funderat på att ta med lille killen till jobbet. Inte alls proffsigt eller bra, men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det hela. Bara det att mamma har erbjudit sig att komma och ta Elias så att jag inte behöver oroa mig, eller stressa på jobbet, är guld. Hon har erbjudit sig att köra 30mil för att hjälpa till med vår lille kille, då vi inte har någon annan riktigt bra lösning.

Om det inte vore så att jag har helt slut på pengar denna månad (ja, jag vet!!! och det är bara den 7e idag!!!) så hade jag köpt en stor bukett rosor som hade stått här och väntat på henne när hon kommer imorgon. Nu får jag hitta på något annat istället, men jag tror inte att någonting riktigt kan beskriva hur tacksam jag är.

Så, TACK snälla mamma för att du finns!!! Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan dig - och pappa givetvis.   :) 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!