120 på jobbet.

Idag har det gått 120 på jobbet, hela dagen. Jag har inte varit särskilt stressad, men haft energi som gjort att jag donat hela tiden. Var energin kom ifrån vet jag inte, men det blev en väldigt effektiv dag måste jag säga. Har dock forfarande mail och lite rättning att fixa inför morgondagen, men sedan så.

Vår kille har spenderat dagen på dagis och det gick bra idag med. Jag är fortfarande lite orolig för att de ska ringa från dagis mitt på dagen och säga att jag ska komma och hämta Elias för att han inte slutar gråta, men det har inte hänt än och jag hoppas att det inte händer heller. Peppar peppar. Hursom hade allt gått bra, vilket är kul.

Nu ska vi ta och äta lite middag, lille killen och jag. Sedan ska vi försöka orka leka. Vi är båda trötta efter dagen och det kan hända att det blir stillsam lek där man växelvis kan ligga på golvet och slappa.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!