Tungt att stiga upp.

Idag var det tungt att stiga upp. Jag har flera gånger stängt av mobilalarmet nu på morgon, men så har det plingat efter en stund igen. Som tur är kom någon smart person, som utvecklade alarmet på mobilen, på att det inte ska räcka med en enkel knapptryckning för att stänga av ett alarm, utan det ska krävas ett antal och för det krävs det att man är vaken. Bra tänkt! Det var det som fick upp mig idag i alla fall, för hade alarmet stängts av första gången hade jag nog fortfarande legat och snoozat uppe tillsammans med killarna.

Nu blir det som vanligt jobb, och det blir jag som hämtar lille killen på dagis idag.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!