Svårt att stiga upp.

Ibland är det verkligen svårt att stiga upp. Eller, så börjar det bli svårare och svårare från och med nu i och med höstens och mörkrets intåg. Trots att vi alla sovit bra i natt här hemma, var det idag jättetungt att kliva upp ur vår sköna härligt varma säng. Nästan så att jag längtar tillbaka.....

Men, det är torsdag och det är dags för en lång dag på jobbet igen. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag har att göra. Då det är dags för utvecklingssamtal snart måste omdömen skrivas, samt tider bokas in. Det får stå högst på listan. All annan rättning och planering får komma i andra hand. I eftermiddag är det även AP-möte. Eftersom jag är en person som vill vara så effektiv som möjligt och har relativt lätt för att 'multi-taska', skulle jag helst vilja vara med på AP-mötet men samtidigt sitta och skriva omdömen. Skulle dock inte vara så populärt tror jag, så datorn får vara kvar på skrivbordet.

Så, nu fixa det sista och sedan iväg.
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!