Sovit som en stock.

Det är torsdagmorgon och jag är utvilad. Det blev aldrig någon läsning igår kväll, istället somnade jag redan kl.21 och har sovit som en stock hela natten. Så jätteskönt att få ordentlig sömn, speciellt när det är lång arbetsdag idag.

Har planeringstid nu på morgon, så jag ska försöka hinna få iväg en del mail så det är gjort. Sedan är det dubbellektioner i svenska-engelska, språkval, mentorstid och arbetslagskonferens som gäller idag. Jag hoppas att det är fint väder hela dagen så att Elias kan vara ute och leka på dagis idag. Dagen kommer att bli lång för hans del om han ska vara inne och jag ska hämta kl.17.15.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!