Sängdags.

Ikväll har Elias dansat för fullt här hemma, och givetvis åkte videokameran fram. Tyvärr har jag inte lärt mig hur man för det första för över tagningarna från kamera till dator, men vet heller inte hur man lägger upp videosnuttar här. Någon gång i framtiden ska det nog komma upp videos här, men just nu blir det bara ord. Det var i alla fall jättekul att se vår lille kille när han dansade med kroppen, och armarna framför allt. Lille söte kille!

Nu är klockan sängdags och jag ska faktiskt gå och knyta mig. Gubbsingen sitter och förbereder morgondagens möten, men jag är alldeles för trött för att orka göra något vettigt. Blir även en tidig morgon imorgon för hela lilla familjen då jag börjar tidigt, och gubbsingen ska iväg till storstaden. Hoppas nu att lille killen sover hela natten så att vi inte är helt slut alla tre imorgon.

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!