Massa saker att hinna med.

Det är morgon, och en himla massa saker att hinna med. Ska slänga i mig frukost och sedan ta tag i dagen. Idag är det verkligen en perfekt pysslar-dag då regnet öser ner ute. Så, det blir att jobba fram till 15.30 och utnyttja planeringstiden jag har mitt på dagen till fullo, sedan hämta lille killen på dagis, och åka hem och äta.

Elias är förresten redan vaken, vaknade när jag steg upp kl.06.00, och kommer åter få en låååång förmiddag. Kanske ska be dagisfröknarna ta kort om han åter somnar i maten? hihihiii... hade varit lite kul att ha ett.   :)

Hur som, efter middagen har jag en plan, men då jag inte vet hur dagen blir eller hur trött jag kommer att vara så får vi helt enkelt se vad som händer i em och ikväll.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: kim

Hihi tack så myket ami! :D Ja det ska jag verkligen göra! :) haha

2010-09-01 @ 15:51:09
URL: http://kiimcaarin.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!