Lång dag på jobbet.

Oj, vilken lång dag på jobbet det blev. Det finns alltid en himla massa att göra på jobbet, och visst hann jag en del men fortfarande finns det en himla massa kvar som väntar. Gubbsingen hämtade Elias på dagis idag, och jag fick en timma extra att dona med mitt. Jättebra.

Jag kom hem efter sex och har nu suttit och myst med båda mina killar. Elias har varit toktrött och orkade inte äta någon kvällsmat utan somnade till tio minuter i min famn för en stund sedan. Nu har han vaknat till och äter lite, men inte gröt utan lite av vår köttgryta som gubbsingen håller på att laga iordning. "Mer!" "Mer!" säger han. Och, mer får han så länge han äter någonting.   :)

Resten av kvällen ska spenderas åt att tvätta och packa lite inför morgondagen. Elias och jag tar oss iväg till Värmland, till mina föräldrar, och dit kommer även bror med Oskar. Det ska bli skönt att komma hem en sväng, samtidigt jättekul att träffa Oskar, och jättekul att framför allt träffa gamla klasskamrater på lördag.

Nu väntar To do-listan. Bäst att börja pricka av saker.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!