Hemma efter några timmars shopping.

Denna fredag har flytit på bra, trots att Elias varit ledig från dagis och vi fått göra om lite i fredagsrutinerna. Gubbsingen kom förbi på jobbet efter elva, och mina elever fick träffa Elias en kortis. Alla som såg Elias tyckte att han var jättesöt, och jag kan inte göra något annat än att hålla med. Sedan åt Elias och jag lunch på jobbet, innan vi åkte vidare ner till stan.

Nu är Elias och jag hemma efter några timmars shopping. Jag kan inte låta bli att tycka att det är kul att schoppa. Speciellt kläder och saker till Elias. Idag blev det långärmade tröjor till lillkillen, samt en tunika att ha på jobbet och en myströja till mig. Då Elias somnade i vagnen efter en liten stund var det enkelt att gå runt och kika och prova kläder. Ska också nämna att Elias redan har en favorit bland sina tröjor: den gröngrå längst ner till höger med planet på. Sådan far, sådan son.   ;)

Även gubbsingen hade shoppat lite och hittat Lindberg-handskar till Elias. Blir riktigt bra till hösten och vintern.







  
Nu ska vi hitta på något, det är fredagkväll.   :)
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!