Det är helg.

Nu är vi hemma efter dagis/jobb och det är helg. Elias börjar åter bli förkyld, är kinkig och trött och näsan har börjat rinna igen. Det är detta som är typiskt dagisbaciller? Att det med jämna mellanrum kommer nya och barnen blir förkylda och sjuka om vartannat?

När jag lämnade lille killen på dagis imorse var han dock på jätteglatt humör och stod och tittade på de stora killarna en stund innan han gick in. Eftersom det inte fanns en dagisfröken i rummet när vi kom bad jag Elias gå och hämta henne. Detta fixade han galant och gick igenom två rum för att få tag på henne. Riktigt duktigt tycker jag. Visst ser han lyckligt ut, vår lille kille?

En timma till ska vi nu sysselsätta oss, lille killen och jag, sedan kommer äntligen gubbsingen hem.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!