Vintertid.

Vintertid = extra sovmorgon!!! Gubbsingen steg upp med Elias imorse och lät mig sova en liten stund till, vilket var jätteskönt. Dock får jag alltid lite panik när jag tar sovmorgon då morgonen försvinner och jag inte hinner med något. Men, inte idag inte. Trots att jag sov en timma till så vaknade jag ändå upp i tid, och har hunnit med en hel del städning och annat plock. Så jätteskönt att få saker och ting gjorda på morgonen och ha hela dagen på sig till annat.   :)

Så, nu sover Elias och jag ska ut och fortsätta kratta. När lille killen vaknar ska han och jag ta oss iväg in till stan och shoppa lite. Det är planen. Vi får se om den håller, för idag är det verkligen en jättefin höstdag ute. *myser*

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!