Uppvärmning inför Thailand.

Idag packade vi i vår lilla familj in oss i bilen och hamnade hos mina föräldrar. Har inte träffat dem på jättelänge känns det som, så nu har vi spenderat eftermiddagen och kvällen med god mat, prat, lek och skvaller. Precis som det ska vara.

Gubbsingen och jag har just kört lite uppvärmning och laddat inför Thailand i form av varm badstu och en varsin öl. Ser verkligen fram emot varma dagar, och framför allt kvällar, när man bara kan sitta ute och njuta av riktigt god mat och en kall Singha. 13 dagar kvar nu.

Nu ska vi bara ta det lugnt en liten stund till innan vi kryper ner. Elias sover hos mormor och morfar ikväll, vilket betyder (hoppas jag) en lugn natt för gubbsingen och mig, samt en efterlängtad sovmorgon imorgonbitti.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!