Tidningsveckan.

Idag börjar Tidningsveckan. Runt omkring på olika skolor i Sverige jobbar man med tidningar på olika sätt, vilket är jättebra och coolt tycker jag. Eleverna på vår skola kommer alla att få en egen dagstidning att läsa idag, och jag hoppas att arbetet under veckan kommer att flyta på.

Nu måste Elias lämnas på dagis så att jag kan ta mig iväg på ämneskonferens först, där vi bland annat ska gå igenom passande uppgifter för de olika årskurserna. Sedan måste jag hinna ställa iordning inför föreläsningen i aulan. Om allt nu klaffar får vi in en journalist som ska berätta om sitt yrke för år8 och år9. Håller verkligen tummarna för att det ska bli bra.

Läs tidningar denna vecka ni också!   ;)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!