Jul-känsla i kroppen.

Imorse vaknade jag med jul-känsla i kroppen. Jättekonstigt! Det är fortfarande två månader kvar till jul, men nu vill jag sätta igång att julpyssla, tomta i mörkret, pynta och allt annat mysigt man gör inför jul. Ska givetvis vänta, men det är en härlig känsla det där, när man vaknar upp och bara vill sätta igång med allt mys.

Idag åker gubbsingen upp till stugan, så Elias och jag kommer att spendera några dagar själva igen. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på lille killen och jag, men vi ska försöka komma ut så Elias får leka av sig i alla fall.

Nu är det dock dags för blöjbyte. Det är väldigt praktiskt nu när vår lille kille kommer och berättar att han har 'bajjat' och vill ha ny blöja. I och för sig stämmer det inte till hundra procent det där, så vi tror att han säger det rent allmänt när han vill ha nytt och tort på sig. Lille söte kille!   :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!